Spoedgevallen: 112 of 674 2111
Bel 112 bij een levensbedreigende situatie!
Bij SPOEDGEVALLEN en dringende zaken die niet kunnen wachten tot de volgende morgen kunt u de ‘spoedlijn huisartsen Strijen’ bellen: 674 2111
Bel eerst de spoedlijn als u naar de praktijk wilt komen met verwondingen of spoedeisende klachten: 674 2111
Dan kunnen wij alvast rekening houden met uw komst of adviezen geven voor eerste hulp.
Afspraak maken: 8:00 – 10:30 uur
Een afspraak maken
Het spreekuur wordt gehouden op iedere werkdag. Voor het spreekuur moet u altijd vooraf een afspraak maken.
U kunt een afspraak maken met de huisarts, de huisarts in opleiding, de physician assistant en de 3 praktijkondersteuners en de assistentes. U kunt voor een afspraak de praktijk bellen op werkdagen tussen 8:00-10:30 uur.
Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw contact. Ze is daartoe opgeleid en doet dat om zo goed mogelijk een inschatting te maken van de aard en spoedeisendheid van uw klachten. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.
Om 1 klacht te behandelen heeft de huisarts 1 afspraak van 10 minuten nodig. Heeft u meer vragen dan moet u meerdere afspraken maken.
Meer vragen betekent meerdere afspraken
Heeft u meerdere klachten of vragen? Geef het aan bij het maken van de afspraak.
Voor 2 vragen maken we meer tijd vrij. Heeft u meer dan 2 vragen dan krijgt u meerdere afspraken.
Digitaal afspraken maken
Binnenkort kunt u via de website afspraken met ons maken
Uitslagen: bellen of komen?
Uitslagen worden alleen aan u doorgegeven nadat een van de artsen de uitslagen heeft beoordeeld en er een gedegen advies is gegeven.
De praktijkmedewerker bespreekt tijdens het spreekuur
- of u de uitslag kan inzien in www.mijngezondheid.net
- Of u kan bellen met een van de praktijk medewerkers voor de uitslag tussen 11:00-12:30 uur
- Of u op het spreekuur komt voor de uitslag
- Of dat de huisarts of praktijkmedewerker u terugbelt
Als er is afgesproken dat wij u terug bellen dan proberen wij dat één tot twee keer.
Wij spreken nooit een boodschap in: hooguit een terugbel verzoek. Dit i.v.m. de privacy wetgeving.
Indien u niets hoort verzoeken wij u zelf contact met ons op te nemen.